Zbliżają się wiosenne promocje!

Szukaj

Regulamin

  1. Warunki dokonywania zakupów

1.1 Sklep  świadczy za pośrednictwem sklepu internetowego następujące usługi elektroniczne: 

 a) umożliwienie złożenia zamówienia poprzez odpowiedni formularz,

 b) umożliwienie złożenia zapytania poprzez odpowiedni formularz

1.2  Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym: komputer z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa.

2.Oferta i zamówienia

    2.1 Podstawowym warunkami dokonania i realizacji zakupów jest:

    - złożenie zapytania poprzez formularz w dziale “kontakt” lub za pomocą wysłania maila z treścią zapytania na adres sklepu infonietypoweplytki@gmail.com lub pod telefonem +48 577 383 370

    - otrzymanie od sklepu odpowiedzi w postaci Oferty lub potwierdzenia zamówienia składającej się z: ceny produktu (PLN), terminu realizacji oraz kosztów transportu

    - akceptacja mailowa Klienta zaproponowanych przez sklep warunków oraz wpłata na konto sklepu lub sklepu współpracującego na podstawie otrzymanej faktury 

    2.2 Prezentowane na stronie towary są towarami na indywidualne zamówienie a podany czas realizacji (*14dni) jest czasem orientacyjnym. Dokładny czas realizacji zależy od dostępności materiału i podawany jest każdorazowo w Ofercie przesyłanej w wiadomości email po złożeniu zapytania przez Klienta. Czas realizacji podany jest w dniach roboczych i obowiązuje od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie.

    2.3 Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia poprzez partnerów współpracujących. W takim przypadku Nietypoweplytki.pl nie jest sprzedawcą, ani stroną transakcji dokonywanych przez Użytkowników w Sklepach Internetowych. Nietypoweplytki.pl poprzez platformę zakupową Marketplace prezentuje/informuje o Towary/ach dostępne/ych w sklepach współpracujących z Nietypoweplytki.pl w ramach platformy zakupowej Marketplace.

      2.4 Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia jeśli towar nie jest dostępny lub zamówienie nie spełnia warunków minimalnego zamówienia (na przykład transport przewyższa koszt sprowadzenia towaru do Polski). W przypadku konieczności sprowadzenia małej ilości towaru, do ceny zamówienia mogą zostać doliczone koszty przygotowania towaru (opłata logistyczna ok. 1000zł netto) o czym klient zostanie powiadomiony mailowo z pytaniem czy wyraża na to zgodę. W przypadku wpłaty środków za zamówienia i brak akceptacji na koszty dodatkowe, Sklep zwróci wpłacone pieniądze na to samo konto, z którego wpłacił Klient.

      2.5
      Na naszym sklepie płatności obsługiwane są przez firmę Blue Media S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Haffnera 6, kod pocztowy: 81-717, KRS: 0000320590.
      Jeśli aktywujesz też płatności kartami, wypisz dostępne rodzaje kart: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro oraz dodaj informację na temat formy zwrotu środków (przykładowo):
      W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
      Możliwe płatności kartami: VisaVisa ElectronMasterCardMasterCard ElectronicMaestro

      Płatność na numer konta 82 1140 2004 0000 3202 7486 3130

      3. Reklamacje, zwroty i gwarancje

        3.1 Oferowane w sklepie produkty sprowadzane są na zamówienie z fabryki są towarami sprowadzanymi w konkretnej tonacji, kalibracji i ilości wedle zamówienia i w przypadku wyżej wymienionych towarów nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

        3.2 Przed przyklejeniem płytek prosimy o sprawdzenie ich jakości, koloru, odcienia i wymiaru porównując płytki z różnych kartonów. Po przyklejeniu reklamacje ww. pozycji nie będą uwzględnianie. Podstawą do złożenia reklamacji jest protokół szkody, sporządzony przez kuriera dostarczającego przesyłkę.

        3.3 Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni, liczonym od dnia wydania rzeczy. Odstępując od umowy, Nabywca odsyła towar we własnym zakresie i na swoje ryzyko oraz pokrywa koszty związane z transportem. Sklep poda adres dostawy w odpowiedzi na oświadczenie Zamawiającego w przypadku zasadnego odstąpienia od umowy.

        3.4 Zdjęcia produktów i aranżacji, są materiałami dostarczonymi przez producenta i faktyczny odcień płytek może odbiegać od realnego wyglądu produktu, w zależności od ustawień monitora jak i konkretnych partii produkcyjnych płytek.

        3.5 Konsument  ma prawo reklamować produkt. W tym celu konsument powinien zgłosić reklamację listownie lub elektronicznie a w celu ułatwienia procesu reklamacyjnego dołączyć opis i zdjęcia niezgodności towaru z umową. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do zgłoszenia konsumenta. 

        3.6 Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 

        3.7 Sprzedawca może odmówić demontażu oraz ponownego zamontowania jeżeli koszt tych czynności przewyższa cenę rzeczy sprzedanej. 

        3.8 Sprzedawca nie udziela gwarancji na towary sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta. Treść oraz warunki gwarancji zostaną określone w dokumencie gwarancyjnym, wystawionym przez producenta. Jeżeli zakupiony towar objęty jest gwarancją producenta lub innego podmiotu, roszczenia z tego tytułu należy kierować bezpośrednio do niego.

        3.9 W przypadku, gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na rachunek karty użytej do płatności).

        3.9 Kontakt w sprawie reklamacji, gwarancji i zwrotów: infonietypoweplytki@gmail.com

        4. Postanowienia ogólne

        Sklep nietypowe płytki.pl obsługiwany jest przez UCHI Sp. zoo, ul. Duchnicka 3, Warszawa 01-796, NIP 5272751208

        5. KLUZULA RODO

        Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej: RODO) informujemy, iż:

        Wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Administratorem danych jest UCHI Sp zoo, ul. Duchnicka 3, Warszawa 01-796, NIP 5272751208 Warszawa (Nietypoweplytki). Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej, wysyłkę towaru lub odpowiedź na pytania Zamawiającego. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. W tym celu należy wysłać wiadomość z określoną dyspozycją na adres e-mail: infonietypoweplytki@gmail.com

        W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie artykuły kodeksu cywilnego.